MASS-MEDIA SI COMUNICARE

Arta si stiinta din spatele comunicarii persuasive

Aproape toate activitatile zilnice sunt influentate de tehnologiile media moderne - de la modul in care invatam, la modul in care ne odihnim, muncim, cumparam, calatorim. Studierea programelor universitare in mass-media si comunicare ii ajuta pe studenti sa inteleaga si sa interactioneze mai bine cu lumea din jurul lor intr-o varietate de aspecte, de la angajament civic la comportamentul consumatorului. Studierea acestei specializari ofera abilitati transferabile valoroase de prezentare, cercetare, comunicare si analiza a tendintelor aplicabile intr-o gama larga de domenii profesionale. Este una dintre zonele cu cea mai rapida crestere de pe piata muncii de astazi si multe dintre cele mai solicitate ocupatii nici macar nu existau acum 20 de ani. Organizatiile de toate tipurile cauta tot mai multi comunicatori calificati.

Ce se invata?

In programele legate de media si comunicare pot fi studiate diverse module de comunicare (de masa, online, corporate, de criza, non-verbala, internationala si interpersonala, publicitate), jurnalism, etica, relatii intra-organizationale, psihologie sociala, sociologie, management media, relatii publice. Studentii pot alege dintre cursuri cu un accent diferit in functie de interesele lor: tip de media - traditional, tiparit sau electronic, industria preferata, teme specializate si formate de continut. Consolidarea abilitatilor practice si a cunostintelor academice pe parcursul studiului se realizeaza de catre studenti prin participarea si organizarea de campanii media reale, sondaje, reportaje, scurtmetraje, precum si un stagiu in industrie. 
 

Ce cariere poti urma dupa absolvire?

Absolventii specializarii media pot intra in media traditionala si digitala, in industriile culturale si creative, in agentiile publice si private de comunicare si consultanta, in edituri etc. Cunoastem cu totii profesiile traditionale de jurnalist, specialist in relatii publice, editor, reporter, producator - roluri dinamice care lucreaza cu pricepere cu diferite tipuri de continut. In ultimii ani, noile tehnologii au schimbat radical mijloacele de comunicare, iar de acolo, firesc, modul de cautare, consumare si percepere a informatiilor in randul publicului sau. Aceasta este o conditie prealabila pentru dezvoltarea unui numar de noi profesii, cum ar fi planificator media, copywriter, specialist in managementul retelelor sociale, blogger si vlogger - cariere moderne cu concurenta in crestere.

PROGRAME

Specializari in mass-media si comunicare

  • Jurnalism
  • Film si Media
  • Relatii publice si comunicare
  • Productie Media
  • Scris Creativ
  • Film, Televiziune si Media
  • Media si comunicare
  • Jurnalism, media si Relatii Publice
  • Jurnalism si Media
  • Marketing si Relatii Publice
TARI IN CARE POT FI STUDIATE PROGRAMELE DE MASS-MEDIA SI COMUNICARE

TARI

CE ALTCEVA TE-AR PUTEA INTERESA?

Teste de Orientare Profesionala

Scrisoarea de motivatie

Finantare

CONTACTEAZA UN CONSILIER EDUCATIONAL INTEGRALEDU

PROGRAMEAZA O SEDINTA DE CONSULTANTA

Completeaza formularul si programeaza o sedinta cu unul dintre consultantii nostri educationali.

Rezerva acum

Sugereaza-ne preferintele tale pentru sedinta de consultanta.

Pasul 1 din 3

ABONATI-VA PENTRU A PRIMI STIRI SI OFERTE

Primeste informatii actualizate de la IntegralEdu

Te rog selecteaza programele pentru care ai vrea sa primesti stiri si oferte: