In programele legate de media si comunicare pot fi studiate diverse module de comunicare (de masa, online, corporate, de criza, non-verbala, internationala si interpersonala, publicitate), jurnalism, etica, relatii intra-organizationale, psihologie sociala, sociologie, management media, relatii publice. Studentii pot alege dintre cursuri cu un accent diferit in functie de interesele lor: tip de media - traditional, tiparit sau electronic, industria preferata, teme specializate si formate de continut. Consolidarea abilitatilor practice si a cunostintelor academice pe parcursul studiului se realizeaza de catre studenti prin participarea si organizarea de campanii media reale, sondaje, reportaje, scurtmetraje, precum si un stagiu in industrie.
Ce se invata?
Ce cariere poti urma dupa absolvire?
Absolventii specializarii media pot intra in media traditionala si digitala, in industriile culturale si creative, in agentiile publice si private de comunicare si consultanta, in edituri etc. Cunoastem cu totii profesiile traditionale de jurnalist, specialist in relatii publice, editor, reporter, producator - roluri dinamice care lucreaza cu pricepere cu diferite tipuri de continut. In ultimii ani, noile tehnologii au schimbat radical mijloacele de comunicare, iar de acolo, firesc, modul de cautare, consumare si percepere a informatiilor in randul publicului sau. Aceasta este o conditie prealabila pentru dezvoltarea unui numar de noi profesii, cum ar fi planificator media, copywriter, specialist in managementul retelelor sociale, blogger si vlogger - cariere moderne cu concurenta in crestere.
PROGRAME
Specializari in mass-media si comunicare
CONTACTEAZA UN CONSILIER EDUCATIONAL INTEGRALEDU
PROGRAMEAZA O SEDINTA DE CONSULTANTA
Completeaza formularul si programeaza o sedinta cu unul dintre consultantii nostri educationali.