Structura programelor de afaceri si management ofera flexibilitate si varietate, dezvoltand astfel adaptabilitatea studentilor. Alaturi de discipline obligatorii, precum: fundamentele managementului, marketing, finante, contabilitate, statistica, economie, managementul resurselor umane, dupa primul an studentii au posibilitatea de a alege dintr-o paleta variata de module. Astfel, antreprenoriat si inovatie, marketing digital, management strategic, finantare corporativa si economie manageriala sunt doar cateva dintre optiunile puse la dispozitie de majoritatea universitatilor din strainatate.
Specializarile pot fi orientate catre latura umanistica (licenta in arte - BA) sau catre latura stiintifica si materii ce apartin profilului economic (licenta in stiinte - BSc). Din ce in ce mai multe facultati din strainatate ofera programe in sfera afacerilor internationale, orientate catre relatiile comerciale si mediul de afaceri la scara globala si incluzand studiul unei limbi straine suplimentare - franceza, rusa, mandarina, spaniola, germana etc. Acest lucru ofera studentilor posibilitatea de a studia timp de un semestru sau un an intr-o tara a carei limba materna o studiaza in cadrul programului de studiu.